Katt-Fuck, bokstavligen

Haha det här är fail men jag tror faktiskt inte jag kommer lyckas plugga matte idag heller xD Gud va dålig jag är ;) höhö. ;)

Men gud igår då. Mammas vänner från USA var och hälsade på, vi grillade och hade trevligt, vädret underbart allting fridfullt och nice. Utom en sak. Min älskling, brat och fisförnäma katt Moa och hennes kille tyckte också att det fina vädret och fridfulla stämningen var värd att utnyttja. Så de började bokstavligen fucka nedanför altanen. Jippi. Himla katter alltså, de är ju inte ens mars!

Mammas kommentar:

"Oh, yeah... Their're mating..."

OMG.

Plus att tre andra katter satt och råstirrade på dem för att de gjorde det så uppenbart, bland annat Bullis och Sötnos och nån ramdom katt som bara befann sig i närheten eller gillade showen. Moa hade i alla fall vett att försöka smita undan men katt-fuck blev det i alla fall. Rawr -.-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0