Maybe my brilliance shining though

Jojo.

 

Nu ska den här skoltrötta ECO-dampande människan försöka plugga. Vi låter bimbo-veckan vara slut nu, men jag måste säga att det var rätt kul. Får köra fler teman.

 

Tågen inställda och blöt snö i hela mitt hår. Om vi säger så här. Titta på bilden och var medveten om att jag PLATTADE håret innan jag gick till tåget.

 

Knarkar KENTKENTKENT mer än någonsin efter konserten igår. Kents konsert var något jag verkligen behövde. Luften känns lättare att andas nu. Var verkligen lycklig igår i det svettiga annexet med trummorna dunkande i hjärtat, rösten ett enda unisont skrik och halsen torr, torr, torr av törst och luftbrist. Men jag kände att jag levde och det är ju det viktigt. Musik-junkie? Yes sir.

 

Om Sverige har tur kanske jag lägger upp lite bilder från igår. Haha, men allt finns väl uppe på YouTube vid det här laget. Just det. Plugga var det. Hade en bra idé om vad jag skulle skriva, hade nästan hela uppsatsen i huvudet och sedan läste jag kriterierna och insåg att det inte skulle gå. Fucked-up.

 

Kentkentkent.

 

Jag vaknade av bruset
Från maskiner i djup sömn
Jag vaknade så lycklig
Över att äntligen ha drömt


Then it's something new
Maybe my brilliance shining through
It's noisy, can't think, I can't speak
I'm tired of handshakes so please
Get rid of this crowd
I can't breathe here anymore
You just have to let me go

Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: Jaa haha men fan vad kul vi hade på msn på den tiden ;D tack så mycket <3 :D

2010-03-01 @ 18:18:42
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Nightfall

sv: Jaa hahah... För jag var upprörd över all drama så jag kunde inte slappna av :/ Kroppen mår inte bra av att inte sova kan jag säga haha. Känner mig jättekonstig.

2010-03-01 @ 18:40:04
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0