Livet på en heltäckningsmatta

Seriöst vad tråkigt jag har. Väntar på att datorn ska fixa säsong 2-3 av How I met your mother men det går lååångsamt. Sedan vill jag se någon bra film men har ingen fantasi. Och jag vill äta middag men det är så jäkla mycket folk i köket så pallar inte tränga mig in där.

Fått upp lite tavlor på väggarna i mitt nya fina rum med heltäckningsmatta. Vet att typ alla avskyr heltäckningsmattor, de är äckliga, dammiga, jobbigt att hålla rena, allmänt obehagliga och spiller man är det kört. Men jag gillar min heltäckningsmatta. Ganska kul med varmt och mysigt fluffigt golv.

Woooohoooo Nossica och jag är så himla pepp på att åka till solen i juni! Vi ska åka linbana till stranden, ha blå poooool och dansadansadansa. Oki? ;)

Kan inte alla bara lämna köket någon gång... Tror de att de är någon himla samlingsplats eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0