Haaaaave you met Ted???

Har försatt mig i en otroligt jobbig och irriterande situation.

Imorgon ska en uppgift i Mediekommunikation in. Delen heter Reklam. För att kunna skriva reklamdelen behöver jag mina medieval. Jag hade mina medieval i pärmen i skolan och hämtade det innan sportlovet för att skriva reklamdelen på sportlovet. Vilket jag inte gjorde. Och nu har tiden gått och reklamen ska in imorgon. Jag tänkte börja med den nu, men här kommer problemet; jag hittar inte medievalen.

Fuck.

Har letat igenom alla mina papper och datorn och alla mina usb-minnen. INGENSTANS. Usch det känns ännu värre nu när jag skriver om det. Alltså jag hade bara en fucking kopia av pappret och nu är det borta. Fuckfuckfuck.

Jag ska fortsätta leta...

(Rubriken pga att How I met your mother är bäst och jag mycket hellre vill se på det än sitta här och leta borttappade papper.) Jag är så dum som slarvar bort dem! Blir så irriterad.

Oj nu fick jag underbar chokladglass av mamma i alla fall. Jummi!

OMG nu trodde jag det här inlägget försvunnit också! Inte alls bra för mina nerver det här...



Bästa Pink-låten!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Helvetes jävla skit. Ska reklamdelen in imorgon? Jag har inte börjat och hade helt förträngt det.

2010-03-11 @ 20:16:45
Postat av: Fåret

Då är vi två...

2010-03-11 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0