Rök i hjärnan

Så där sjukt sjuk i näsan så det knappt går att andas.

Hostar och typ dör varje gång.

Det är olika volym i mina stackars hörlurar. Vad konstigt det låter då.

Det finns så fina böcker. Eller i alla fall en och kanske en till.

Men jag säger inte vilken.

Folk hör av sig och hör inte av sig om vartannat. Har ingen koll på när jag ska till skolan igen.

Fuck.

Och så får man tydligen inte säga, vad konstigt va?

Mitt favoritord liksom.

Rök i hjärnan. Musiken är lugn, krävs mer. Krävs upprörda röster. Men ändå fina. Fina.

Kom knappt ned från hästen idag. Ändå var han så snäll och så går mitt ben typ av. Jag sitter och han tittar på mig. Jag ler. En mjuk mule. Vad gullig han är när han är en mätt ponny. Mätt ponny utan sadel, det blir varmt att sitta då.

Ponnyhäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0