Chaos until the very end

True, true.
Läser inte klart en enda bok fastän jag börjat på flera. De fångar inte. Varken bröllops bekymmer i USA eller ångest i nittiotalets Sverige. Jag rycker på axlarna och läser om döden i Storbritannien. Lite bättre.

Lämnar landet, lämnar landet, lämnar landet. Kaos, besvikelse och allmänna intriger. Boring. Tears. Red eyes.

Men Ufo kom. Ufo kommer alltid förr eller senare, vi är stenar i varandras liv, fasta föremål som är omöjliga att rubba. Du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som kan se igenom mig. Huh? ;)

Försöker mig på språket som jag för länge sedan glömt så många ord och meningar.

Mais oui.

Så är det ändå Chaos until the very end. Och jag är där hela tiden.

Kommentarer
Postat av: ufo

haha lizzo jan, menar du att jag är genomskinlig som ett glashus huh? ;D



ha det bäst jag saknar dig redan, på nåt sätt känns det att vi inte är i samma land längre :o

2010-08-08 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0