"We're just friends"

Och det gör ont i hela kroppen. Jag slutar andas. Alla svar är felfelfel. FEL.

Det äter upp mig. Fryser mitt blod till is, jag blir så kall. Musklerna darrar, fingrarna darrar. Vad gör man? Vad fan gör man. Fy fan bort med allt kognitiv skiiiiiit fattar inte vem som kom på något så jävla dumt.

I DON'T WANNA BE FRIENDS.

Musiken dämpar det. Det försvinner inte, men det trycks undan.

Hopplöst fall. För det räcker inte med att acceptera saker, det räcker inte med trohet, det är hothothot. Varje dag. Det spelar ingen roll.

Kan inte bara jorden gå under, kan inte allt bara försvinna, kan inte mitt inre försvinna, allt det svarta, kan inte kylan försvinna, kan inte värmen. Kan inte hålet i min mage försvinna. Kan inte allt bara fucking försvinna.






Det finns ingen mening jag hatar så mycket som:

"We're just friends".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0