Summer without snow...

Woho!

Nu har darling KATRIN designat om min blogg och den blev sjukt fin om jag får säga det själv XD Katrin vet hur jag vill ha det ;) TAck så mycket darling <3 passar på att länka till hennes nya blogg också :

http://katriniss.blogg.se/

Där kan ni läsa om om min söta vän och hennes liv ;)

Gaaahhh klockan är över tolv och jag ska upp och jobba kl 6:00 imorn! Borde gå och sova men jag är inte trött. Eller jo, det är jag men de är ju lov x)

Nossica och jag har hittat en resa vi vill åka på! =D Men vi avslöjar inte destinationen förrän imorgon, om vi har fått den, Nossi är nämligen rädd att någon annan snor den annars ;)

Hahahhahaa älskling tog det förra inlägget som en förolämpning "don''t call" och en bild på mig och honom haha xD

Förlåt, jag svamlar, men det är sent...



Kattis <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygg! Är det Burr burr? :D

2010-04-08 @ 10:05:07
Postat av: Katrin

haha ;p det blev faktiskt snyggt :D hoppas jobbet går bra snygging :D puss

2010-04-08 @ 13:03:55
URL: http://katriniss.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha sara xD bullbull heter han ju, men på bilden är de dexter ;) livat igår du! ;)



Kattis: bloggen borta igen =(

2010-04-11 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0