No communication

Hur ska jag kunna tänka när jag har så mycket tankar i huvudet?

Vi satt alla i varsin ände av salen med grönt golv. Solkatten kastade flaskor och var upprörd medan jag gick runt med leriga skor och kände förvirring och tomhet. Till och med hennes bror var upprörd och vad ska man göra? Vad ska man göra när man inte kan bestämma över andra människor? Snälla ni, jag älskar er allihop. Det får bli som det blir.

Look at us now, look at us, baby
Still tryin' to work it out
Never get it right
We must be fools, we must be crazy
Whoa, whoa, when there's no
communication
Whao, Whoa, it's a no win situation


Och nej jag vet inte vad vi ska ta oss till. Det finns liksom ingen lösning, men det har det väl aldrig funnits?


We lie awake, this wall between us
We're just not talking, we got so much to say
Let's break these chains, our love can free us
Whoa, Whoa, ain't it time we started tryin'
Whoa, whoa, gotta stop this love from dying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0