Beautiful Nightmare...

Jag kommer liksom inte över saker. Tiden går och går, men jag har samma tankar, samma känslor, samma beteende. Varför förändras jag inte? Varför fäster jag blicken för länge på vissa saker? Varför läser jag samma ord? Varför stannar jag kvar i saker som är över för länge sedan?

Och jag som hatar ältande. Jag som aldrig pratar om saker som är över. Jag som inte bryr mig. Nej, jag bryr mig inte. Inte, inte, inte.

Att älta med att ord, att älta i sinnet. Är det samma?

Was it you.



Men herre gud.

Get over it for fuck sake. Get over fucking everything.


Sorry, I cannot hear you,
I'm kinda busy.

K-kinda busy
K-kinda busy
Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.

Just a second,
it's my favorite song they're gonna play
And I cannot text you with
a drink in my hand, eh…
You shoulda made some plans with me,
you knew that I was free.
And now you won't stop calling me;
I'm kinda busy.

Stop callin', stop callin',
I don't wanna think anymore!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0