Runda ord (November)


Kan du några fler runda ord?

 

Kreativiteten sprudlar och jag kan bara försöka hålla jämna steg med den. Gamla känslor väcks och det är svårt att inte bli förvirrad över allt som känns och inte känns.

 

Har du lärt dig att stå vid ditt ord?

 

Så många bilder i mitt medvetande som ska målas fram, målas på digital väg. Får sådan energi när jag kommer in i fotosalen, helt plötsligt kommer orken och en flummig glädje, jag är där för att skapa. Finns det något bättre sätt att utnyttja skoltimmarna? Underbart helt enkelt.

 

Gör ett avtryck som sitter
längre än de du redan gjort…

 

Ett leende framträder när jag läser nyheten att Kent snart släpper nytt album. Är helt såld på skivan ”Verkligen” för tillfället. 6 november<3   Det verkar ju som om allting känns ganska bra. Faktiskt mer än ganska, även om jag hostar ut min själ.

 

Kan du några fler runda ord?
att imponera med
gör ett intryck, le!
Gör ett avtryck som sitter
längre än de du redan gjort


Vampyrböckerna fortsätter att ta upp mina bussresor, kommer mig på mig själv att längta tills jag får läsa igen. Min pendlartid är helig, så är det bara. Och Nossica och jag ska göra världens bästa projektarbete och jag tänker få 19,3 i snittbetyg. That’s it.

 

Har du lärt dig att stå vid ditt ord?
Sånt imponerar mer än ett leende
Här är ett avtryck som sitter
längre än det du redan gjort...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0