Sömnlös

Jag kan inte sova. Det går bara inte. Ett virrvarr av hundratals sömnlösa nätter flimrar innanför ögonlocken. Jag ligger med uppspärrade ögon  i sängen som  aldrig är så skön som vid sju på morgonen. Och nu är klockan över tolv på natten. Och hur skön sängen än må vara kan jag inte sova. Miljoner oroade tankar rusar genom huvudet, hjärnan hittar ständigt på nya saker som ska lösas eller utföras.


Räkna upp författare i bokstavsordning

Jane Austen
Dan Brown
Miguel de Cervantes
Charles Dickens


Natten flyr ifrån mig. Jag vandrar med stirrande ögon genom den mörka lägenheten. Letar efter hänglås som jag fått för mig att jag behöver, just precis nu. Nycklarna är borta och jag anstränger hjärnan för att minnas när jag senast hade dem. Onsdags. Var är dem?

Okej, filmer i bokstavsordning

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Fight Club
Gandhi
High Fidelity


Det är tur att jag inte är rökare. Jag har alldeles för många perfekta tillfällen för cigaretter. Därför ska jag aldrig börja.

Borde verkligen sova.


Räkna får?
Du måste skämta.
Fuck. Jag kommer vara otroligt trött imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sokol

Räkna får mm ^^

1 får, 2 får, 3 får, 4.... zzzZZZzzz...

2009-05-26 @ 13:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0