Platta ord

Har en metalstav rakt igenom tungan. Jag älskar det.

Och ingen mer skola den här veckan. Imorgon ska jag bara ta det lugnt för första gången på evigheter. Kan installera Sims på min dator och leva någon annans liv ett tag. Eller läsa och dricka iskaffe.

På Ica:

Anställd kvinna: Varsågod att provsmaka!
Jag: Nej tack, jag... kan inte.
Hon: Vadå kan inte?
Jag: Jag är vegetarian.
Hon: Jaha, men det här brödet då, det är inte kött.
Jag: Nej, jag kan inte. Har precis piercat tungan.

Nu måste man helt plötsligt berätta hela sin livshistoria för främmande människor bara för att man inte vill smaka en köttbit?!

Det blåste massor idag. Vind.

Nu är det mörkt. Ljuset stannar nästan till elva. Det är härligt men ovanligt.

Aldrig har orden blivit så platta som nu.

Kommentarer
Postat av: Sokol

Mmm platt som pannkaka :O

2009-05-28 @ 16:27:44
Postat av: ufo

haha, himla snokande ica-kvinna XD



ihihihihihi du ska få höra värsta grejen sen i helgen ^^

2009-05-28 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0