Pannkakor och sena nätter

Tid är något relativt. Ibland finns det hur mycket som helst och man tar sig ändå inte för att göra någonting. Nu finns det diffust med tid, jag vill göra alla läskiga uppgifter men jag fasar för det. Jag vet ju att det alltid är så innan man kommer igång och att det därför är bättre att sätta igång så snart som möjligt. Men det är svårt att veta vad man ska ta i tu med först när berget av hemuppgifter växer.

Kommer hem sent och måste upp tidigt. Prov, prov, prov. Mamma gör pannkakor. Nu finns min hemsida på nätet, titta:

http://hem.passagen.se/johanna-blue/

Kommentarer
Postat av: ufo

fett fräsig hemsida xp jag gillar att man var tvungen att kolla igenom alla sidor innan man kunde komma tillbaka till frontpagen, värsta ikea-hemsidan XD (okej jag vet att du hatar ikea, men jag syftade bara på deras sätt att stänga in sina kunder i en labyrint så att de måste gå förbi allt innan de kan komma ut XD) Nu ska jag skriva klart mitt genus arbete humhum...

2009-05-07 @ 17:20:42
Postat av: Sokol

Fin bäbi-hemsida ^_^

2009-05-07 @ 18:19:38
Postat av: Lizzo

Haha IKEA. Men jag håller inte med om labyrint, det finns ju en vänlig knapp på varje sida där det står "hem" ;) då kommer man ju tillbaka till huvudsidan Mando x)

2009-05-09 @ 23:17:40
Postat av: ufo

haha, jag såg det sen X)

2009-05-10 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0