Kaosdrömmar

I ditt öga dansar stormar små

Men det är du som för


Det är illa när man till och med drömmer att man bråkar med någon. Drömmarna var trasiga och full av regnvåta gator i staden.


Solen lyser starkt och huvudvärken är kvar fastän jag legat som en död i massor av timmar, sovit djupt men de obehagliga drömmarna blev ett hinder för friden. När jag öppnade ögonen fick jag några sekunder av härlig tomhet men sedan trängde sig huvudvärken åter på, slog ned i huvudet som blixten i trädet. Så svårt att få vara lugn. Men de kvävda  orden var borta och jag upptäckte att jag hade 99 missade samtal. Rekord.


Luften doftar av sen morgon, så lätt att andas då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0