I was a liar in every debate

När ska jag hitta tillbaka till moralen. När ska jag få tillbaka känslor som är livsnödvändiga för att fungera i relationer till andra människor. Olycklig? Jag hittar bara inte tillbaka till tron. På något sätt betyder ingenting någonting. Ingenting är tillräckligt viktigt.

 

Jag väntar på ett klimax. Dagen alla mina misstag kommer uppenbaras för resten av världen. Mitt undermedvetna hoppas att det kommer låta mig förstå vad som är rätt och fel.

 

Det är inget misstag om ingen vet om det.


I was a liar in every debate

 

Söker mig till trasighet, bara där finner jag gemenskap och en aning förståelse. Ändå förfasas jag över handlingar och svär att jag aldrig skulle bete mig på samma sätt. Enda tills jag inser att jag redan gör det. Tills jag inser att jag inte är ett dugg bättre själv. Och jag som trodde att jag hade så mycket självinsikt.

 

I am a liar in every debate


Kommentarer
Postat av: Sokol

I am a liar in every debate??? Really?

2009-06-08 @ 13:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0