Face it

NEJ, jag har inte snott din jävla icakasse.

Om någon skulle vilja plåga mig till vansinne så är det genom att sätta på en dammsugare. Det räcker. Får fucking ångest av ljudet.

En dag kommer väggarna falla sönder av oljudet. Av dammsugaren och av alla patetiska kommentarer. Någon tror att den måste ha övertaget utan att inse att det är omöjligt. Jag skrattar bara, det går inte att bemästra mig. Skrik så mycket du vill, men vill du ha mer än en föraktfull fnysning så har du valt fel människa. Orkar inte lyssna.

Det lär ju inte bli bättre heller. Huset med spegelväggarna nalkas men ingen flyktväg. Du har ingen makt i det här huset, face it.

Det blir bara så patetiskt annars. Han kommer alltid förbli på min sida, inse det.


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: hahahaha, ja hjälper du mig med plan B då?;););)

2010-02-02 @ 20:06:44
URL: http://goldenbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0