...wonder what is real

Men jag vill inte veta.


Don't tell me 'cause it hurts.


It hurts.


Andra dagen utan energidryck. Världen blir konstigt klar och smått outhärdlig. Hur står man ut med alla starka känslor utan energidryck? Jag dricker energidryck när jag är stressad, när jag är upprörd, när jag är arg, när jag försöker stå ut, när jag är lycklig och när jag trivs. Bara när jag är lugn behöver jag dem inte.


Panik igår när jag hindrades från dem, med våld dessutom, men annars skulle det inte gått. Det gick helt enkelt inte att få dem. Och jag ville inte bli frustrerad på allvar. Det var en eftermiddag när alla skulle vara vänner med varann. Och det blev en trevlig eftermiddag, trots utebliven energidryck. Det gick ändå. Jag är tacksam att jag hindrades från att komma nära dem. Ibland är det bra att ha envisa vänner.


You wonder if it's real
Because it couldn't be rain...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0