Klara tankar

Nu faller mörkret och grannens TV är på som vanligt. Just sett på Scrubs så allt känns bra. Utom att jag är illamående på grund av för mycket choklad. Varför lär jag mig inte av mina misstag? Jag har alltid velat tro att man gör det, men nu tvivlar jag på att jag gör det.


Det är inget misstag om ingen vet om det. Men då lär man sig inte heller.


Folk kräver min uppmärksamhet och jag orkar inte med det. Ju mer någon försöker nå mig, desto mer drar jag mig tillbaka. Svår att nå.


I en film ser jag regnet falla upp mot dig

Och jag ler

För du blir min räddning


I en dröm sjöng du sånger på mitt rum

Jag var sjuk, som du

Och du kallade mig älskling


Mina tankar är så klara nu

Alla frågetecken slätas ut

När bomben faller vill jag vara där du är

Vår hämnd blir ljuv


Kommentarer
Postat av: Sokol

"Det är inget misstag om ingen vet om det." stämmer inte :O Det är fortfarande ett misstag om man ångrar det.

2009-04-23 @ 17:38:33
Postat av: Lizzo

haha jo men om man inte ångrar det är det inget misstag ;)

2009-04-23 @ 20:07:36
Postat av: ufo

hallå jag tror du hittat på de där tv-grannarna, jag har då aldrig sett dem ;o ;D

2009-04-25 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0