All cats are grey

Det gör ont i ögonen och jag blir lite olycklig igen. Men kanske är det bara för att det blev för mycket choklad. Förunderligt att vara ensam i timmar.


Let me take your hand, I'm shaking like milk


Kalla händer söker efter värme. Men nu finns det ingen att hålla i handen. Kanske en tekopp full med vaniljte duger för att värma upp mina kalla fingrar.


Läste dikter och log i solnedgången. Rådjur trippade över gräsmattan, men de stirrade bara på mig. Och jag på dem.  Dikt som jag kände igen, fastän jag hört den på en annan plats och i ett annat liv på ett annat språk.


Det fastnar något luddigt mellan mig och avgrunden. Något som hindrar mig från att falla. Tabletter?


In the caves
All cats are grey
In the caves
The textures coat my skin
In the death cell
A single note
Rings on and on and on



Måste man ljuga när någon frågar hur man mår?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det enda man måste göra i sitt liv är att nå slutet på det. Allt annat går att försaka, om man så vill.

2009-04-17 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0